(English version not available yet)

Voor het team Facility Security Management zijn we op zoek naar een Plan Administrator.


In eerste instantie sta je in voor het consolideren van afzonderlijke projectplannen naar één globaal plan.

Bovendien zal je instaan voor aanpassingen aan de as-built plannen voor de verschillende technieken (bv. camera’s, branddetectoren, ...) en het conform maken van deze plannen zodat ze geschikt zijn voor integratie in ons technical monitoring platform (hypervisor).

Na het aanpassen van deze plannen dien je ook de import in ons platform te doen inclusief de nodige testen zodat er niks ontbreekt.

Requirements

(English version not available yet)

  • Je hebt een technische opleiding genoten, bij voorkeur op bachelor niveau of gelijkwaardig door ervaring
  • Je hebt een doorgedreven kennis van Autocad (2D)
  • Je hebt een goed ruimtelijk en technisch inzicht
  • Je kan vlot met een pc werken (Windows, MS Office, …)
  • Je bent bereid om de nodige opleidingen te volgen om een applicatie onder de knie te krijgen zodat je deze kan gebruiken
  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands of Frans en een basiskennis van de tweede landstaal
  • Je werkt nauwkeurig en autonoom
  • Je kan de nodige documenten met instructies opmaken zodat iedereen weet aan welke standaarden de aangeleverde plannen moeten voldoen


Aanbod

Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning ontvang je de volgende voordelen:

  • Mogelijkheid tot telewerk + flexibel uurrooster
  • 35 verlofdagen
  • Abonnement openbaar vervoer
  • Uitgebreid verzekeringspakket - aansluiting zonder eigen bijdrage, m.u.v. ambulante kosten voor gezinsleden
    • Hospitalisatie en tandzorg voor het hele gezin
    • Ambulante kosten (= medische kosten los van hospitalisatie)
    • Groepsverzekering: aanvullend pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden (cafetariaplan)
    • Arbeidsongevallen (bovenwettelijk)
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Nettovergoedingen voor telewerk + internetbudget


Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Near Brussels Midi Station

Department icon

Operations

Contract type icon

fulltime_permanent

Any questions?
Contact our HR Business Partner

Evi Janssens
Contact us

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmailLinkedIn

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews and questionnaire

If the outcome of this screening is positive, you are invited to a (video) interview with your direct supervisor and your HR Business Partner. During these interviews, we discuss your motivation, knowledge, experience and skills as well as the content of the job. We also talk about the online questionnaire you filled in prior to the interview.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Related vacancies

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!