English version not available 

De Contract- en Vendormanager vervult een verbindende rol tussen de Business Relationship Partners, de afdelingen Solution Delivery, Operations, Demand & Governance, CISO enerzijds en de ICT-leverancier(s) anderzijds. Het doel is om relaties uit te bouwen, te onderhouden en te versterken om:

  • Best-practice strategieën uit te werken om leveringsrisico’s te identificeren en te beheren.

  • De dienstverlening af te stemmen op de 1-IT-doelstellingen en -structuren zoals uitgestippeld door het Ypto Management.

  • Klantvereisten in overeenstemming te brengen met de prioriteiten en geschillen met leveranciers te beslechten.

  • Een conform kader te creëren waarbinnen Ypto haar financiële en opleveringsdoelstellingen met de leverancier kan behalen.

  • Schaalvoordelen te benutten.

  • De leverancier na gunning bij te staan in zijn inspanningen om succesvol te opereren binnen de organisatie van de klant en Ypto, en opvolgen dat deze zijn contractuele verbintenissen naleeft.

  • Een aankoopdossier voor te bereiden en tijdig de aankoopbehoefte te identificeren en initiëren volgens de geldende interne regels alsook wetgeving op overheidsopdrachten.

    Je werkt nauw samen met de Domain Coordinators, Business Relationship Partners en collega-Contract Managers om de toelichting en bijsturing van SLA’s te faciliteren. Daarnaast speel je een ondersteunende rol bij openbare aanbestedingen richting klant-aankoopdienst en de dienst Purchasing & Facilities.


Requirements

English version not available

  • Minimaal een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.

  • Relevante werkervaring van 2-5 jaar.

  • Algemene kennis van IT (end user computing, infrastructuur, etc.).

  • Kennis van contractmodellen, financiële modellen, budgettering en risicobeheer.

  • Kennis van wetgeving (overheidsopdrachten) en outsourcing modellen.

  • Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om relaties op te bouwen en te onderhouden.

  • Kennis van Nederlands, Frans en Engels (mondeling en schriftelijk).

Ons aanbod

Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning ontvang je de volgende voordelen:

  • Mogelijkheid tot telewerk + flexibel uurrooster

  • 35 verlofdagen

  • Abonnement openbaar vervoer

  • Target bonus

  • Uitgebreid verzekeringspakket - aansluiting zonder eigen bijdrage, m.u.v. ambulante kosten voor gezinsleden

    • Hospitalisatie en tandzorg voor het hele gezin

    • Ambulante kosten (= medische kosten los van hospitalisatie)

    • Groepsverzekering: aanvullend pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden (cafetariaplan)

    • Arbeidsongevallen (bovenwettelijk)

  • Maaltijd- en ecocheques

  • Nettovergoedingen voor telewerk + internetbudget



Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Near Brussels Midi Station

Department icon

Business Support

Contract type icon

fulltime_permanent

Any questions?
Contact our HR Business partner

Sofie Dekegel
Contact us

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmailLinkedIn

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews and questionnaire

If the outcome of this screening is positive, you are invited to a (video) interview with your direct supervisor and your HR Business Partner. During these interviews, we discuss your motivation, knowledge, experience and skills as well as the content of the job. We also talk about the online questionnaire you filled in prior to the interview.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!