Binnen het Identity & Access Management Team werk je als Platform Owner voor een of meerde core IAM systemen. Deze systemen zijn ontworpen om de digitale identiteit en de toegangsrechten van gebruikers binnen een organisatie te beheren en te controleren. Ze spelen een cruciale rol in de cybersecurity door ervoor te zorgen dat alleen geautoriseerde gebruikers toegang hebben tot de juiste informatie en applicaties op het juiste moment.

Als IAM Platform owner heb je volgende taken:

  • Je brengt de behoeften van de Ypto organisatie op vlak van de platform(en) waarvoor je
    verantwoordelijk bent in kaart en documenteert ze. Je definieert de belangrijkste KPI’s en
    doelen voor het platform.
  • Je fungeert als centraal aanspreekpunt voor de organisatie en voor de leveranciers en
    partners die bijdragen aan het platform.
  • Je identificeert verbeterpunten in het platform en de customer journeys, prioritiseert
    nieuwe features, verbeteringen en technical debt op basis van data en klantenfeedback.
  • Je bent verantwoordelijk voor het technisch en operationeel beheer. Je houdt toezicht op de
    technische aspecten en de services die onze partners leveren.
  • Je draagt actief bij als CISO officer voor het gebruik van deze platformen binnen de
    organisatie. Het beheer van deze platformen vereist regelmatige verificaties &
    ondersteuning in audit reviews.
  • Je documenteert de oplossingen ten dele en zorgt dat de documentatie up-to-date is.
  • Je waakt op elk moment over de samenhang met bestaande business en solution
    architectuur en overlegt indien nodig met de Enterprise, System en Solution Architecten.
  • Je werkt mee aan de ontwikkeling van testscenario’s, aan functionele testen en data
    cleaning. 

Requirements

  • Minstens 5 jaar ervaring binnen een gelijkaardige functie (Application Owner, Technical
  • Analyst, ...)
  • Een goeie all-round technisch expertise in een IAM Platform (Identity Governance, Access
    Management, Priviliged Access Management, PKI)
  • Ervaring met andere IT4IT systems (queueing systemen, reporting systemen, ESB,API
    Platform...) – als gebruiker of als application owner of platform owner
  • Goede kennis Engels, zowel gesproken als geschreven – kennis van 1 van de landstalen is
    noodzakelijk (Nederlands of Frans)
  • Goede communicatievaardigheden
  • Methodisch, nauwkeurig en zin voor detail
  • Proactief ingesteld, sterk probleemoplossend en praktijkgericht, georganiseerd

Ons aanbod

Binnen onze open bedrijfscultuur werk je achter de schermen mee aan de digitale transformatie van NMBS. Je hebt een job met maatschappelijke impact en ruimte voor eigen inbreng. Naast een goede work-life balans en een marktconforme verloning ontvang je de volgende voordelen:

  • Mogelijkheid tot telewerk + flexibel uurrooster
  • 35 verlofdagen
  • Bedrijfswagen + abonnement openbaar vervoer
  • Target bonus
  • Uitgebreid verzekeringspakket - aansluiting zonder eigen bijdrage, m.u.v. ambulante kosten voor gezinsleden
    • Hospitalisatie en tandzorg voor het hele gezin
    • Ambulante kosten (= medische kosten los van hospitalisatie)
    • Groepsverzekering: aanvullend pensioen, arbeidsongeschiktheid en overlijden (cafetariaplan)
    • Arbeidsongevallen (bovenwettelijk)
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Nettovergoedingen voor telewerk en carwash + internetbudget
Apply for this job
Apply for this job
Location icon

Near Brussels Midi Station

Department icon

IT Security

Contract type icon

fulltime_permanent

Any questions?
Contact our HR Business Partner

Jihan Kaichouh
Contact us

Share this vacancy

FacebookWhatsAppEmailLinkedIn

3 reasons to choose Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Challenging projects

At Ypto, you never stand still. Every day is different and offers the opportunity to be challenged to innovate in order to find the best solution for our customer.

Maatschappelijke impact icoon

Social impact

Through your work, you contribute to the future of Belgian railways and have a tangible impact on millions of people.

Doorgroeimogelijkheden icoon

Growth opportunities

Initiative, trust and self-management are key. You will have the support of your colleagues to develop and the opportunity to grow.

Application procedure

Did you apply for a position at Ypto? Or are you curious about how our application procedure works? We follow the four steps below each time. Depending on the position, an additional interview or assessment may be required.

1

CV screening

We take a close look at your CV and check whether it matches the profile you are looking for. We may call you briefly to ask about your motivation and experience.

2

Interviews and questionnaire

If the outcome of this screening is positive, you are invited to a (video) interview with your direct supervisor and your HR Business Partner. During these interviews, we discuss your motivation, knowledge, experience and skills as well as the content of the job. We also talk about the online questionnaire you filled in prior to the interview.

3

Reference analysis

Finally, we contact the references you will have provided. This way, we can make you out better.

4

We have a match: welcome to Ypto

Have you been selected? If so, we will be happy to draw up an attractive proposal and welcome you to our organisation.

Spontaneous application

Would you like to work with us on the future of SNCB but cannot immediately find the right vacancy? Then feel free to submit a spontaneous application. Who knows, you might soon be part of our team!