Within the Business Service Management (BSM) team of our Operations department, you are responsible for maintaining the transition, operations and continuous improvement of the service levels and KPIs from the Security services in the SNCB/NMBS organisation (including its subsidiaries) so as to adequately protect the company resources.

Responsibilities :

  • Governance, Policies & Access
    • Focus on our relationship with NMBS/SNCB Business with strong demand management (availability, recovery and failure prevention)
    • Information is to be visible or disclosed to only those people who have the necessary clearance and have the right to know
    • Information/data is to be complete, accurate and has complete protection against modification by unauthorized personnel
    • The business transactions and exchange of information between enterprises or partners are trustworthy
  • Coordination & Management
    • Ensure the operational service coordination and control of all the programs and initiatives within the BSM , with the CISO teams and with the suppliers (priorities, budgets, people management).
    • Align within the Cyber- & Information Security Office and other departments, such as Data Protection, IT Risk Management and Cybersecurity Management as far as priorities, interactions and improvement initiatives are concerned.
    • Closely cooperate with IT PMO and other IT departments in view of aligning its processes with existing IT and ITIL processes.
  • Reporting
    • Monthly program management reports within BSM and towards Operations and Businesses regarding the IT security programs

Exigences

  • Bachelor or Master degree in Computer Science, Information Systems or related field; or you have equivalent work experience.
  • Minimum of 8 to 10 years of IT and business/industry work experience and at least 3 years experience in Service Delivery Management. Solid experience in managing 3rd parties and vendors.
  • Fluent in Dutch, French and English, spoken as well as written.
  • Excellent interpersonal and collaborative skills and the ability to communicate IT Domain-related concepts to technical and non technical audiences.
  • Ability to translate business goals requirements issues into technical and service specifications.
  • Attention to detail and excellent analytical skills.

Our offer

Within our open corporate culture, you contribute to the digital transformation of SNCB. You will have a job with social impact and ample opportunity to make your own contribution. In addition to a good work-life balance and a competitive salary, you will receive the following benefits:

  • the possibility to work remotely + flexible working hours;
  • 35 days of leave;
  • a company car + a public transport season ticket;
  • a target bonus;
  • a comprehensive insurance package (affiliation without own contribution, excl. outpatient costs for family members);
    • hospitalisation and dental care for the whole family;
    • outpatient costs (= medical costs separate from hospitalisation);
    • group insurance: supplementary pension, work disability and death (cafeteria plan);
    • accidents at work (extralegal);
  • meal vouchers and eco-vouchers;
  • net allowances for remote working and carwash + internet budget.
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Icône de localisation

Near Brussels Midi Station

Icône du département

Infrastructure & Operations Services

Icône de type de contrat

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Veuillez contacter notre HR Business Partner

Evi Janssens
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3 raisons de choisir Ypto 

Icoon uitdagingen: bergtop

Projets stimulants

Chez Ypto, personne ne se tourne les pouces. Chaque jour est différent et offre l’occasion de relever des défis pour innover en vue de trouver la meilleure solution pour notre client. 

Maatschappelijke impact icoon

Incidence sociale

Au travers de votre travail, vous contribuez à l’avenir des chemins de fer belges et produisez des effets tangibles sur des millions de personnes.

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Possibilités de croissance

L’initiative, la confiance et l’autogestion sont au centre de nos activités. Vous bénéficierez du soutien de vos collègues pour vous développer et vous aurez la possibilité d’évoluer.

Procédure de sélection 

Vous avez postulé pour un emploi chez Ypto ? Ou vous vous demandez comment fonctionne notre procédure de sélection ? Les quatre étapes ci-dessous sont systématiquement suivies. En fonction du poste, un entretien ou une évaluation supplémentaire peut être nécessaire. 

1

Screening du C. V.

Nous examinons attentivement votre CV et vérifions s’il correspond au profil recherché. Il est possible que nous vous passions un bref coup de téléphone pour vous interroger sur vos motivations et votre expérience. 

2

Entretiens et questionnaire

Si l’issue de ce screening est positive, vous serez invité à un entretien (vidéo) avec votre dirigeant direct et votre HR Business Partner. Lors de ces entretiens, nous discutons de vos motivations, de vos connaissances, de votre expérience, de vos compétences et du contenu de la fonction. Nous discutons également du questionnaire en ligne que vous aurez rempli avant l’entretien. 

3

Prise de références 

Enfin, nous contactons les personnes que vous avez mentionnées dans les références. De cette façon, nous pouvons encore mieux cerner votre candidature. 

4

C’est gagné : bienvenue chez Ypto !

Vous avez été sélectionné ? Si tel est le cas, nous serons heureux d’élaborer une proposition attrayante et de vous accueillir dans notre organisation. 

Candidature spontanée 

Vous souhaitez travailler à nos côtés pour construire l’avenir de la SNCB mais vous ne trouvez pas l’offre d’emploi adéquate ? N’hésitez pas à nous envoyer une candidature spontanée. Qui sait, peut-être rejoindrez-vous bientôt notre équipe !